Runt 500 assistenter.
Det är förstås olika beroende på vilken kund jag rekryterar till. Men om jag bara får säga 3 kvalitéer så är min uppfattning att ”Lyhörd, trygg och flexibel” är de egenskaper som uppskattas av flest kunder.
Ja i princip. Sen kan man ju aldrig med säkerhet veta, att den assistent som anställts, kommer att kunna motsvara de förväntningar som vederbörande initialt har skapat.
Då är det viktigt att man tar kontakt med sin koordinator för att ta upp hur man känner. Om man har möjlighet så kan också steg ett vara att ta det direkt med assistenten. Kanske finns det något som personen i fråga kan rätta till?
Det varierar. Gemensamt för alla våra kunder är att de vill ha långsiktiga assistenter. Så det är alltid utgångspunkten även för oss i samtliga rekryteringar.
Vad innebär det att ha sin assistans hos Passal? Läs mer om vårt sätt att assistera, hur du byter eller väljer Passal som assistansbolag.
En god arbetsplats mår alla bra av. Känner du att vår arbetsfilosofi liknar din? Läs mer om hur du blir en del av vårt duktiga assistentgäng.